Standard

CARACTERISTICI

  • Serviciu standard ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (max 1 kg) și colete (max 30 kg și dimensiuni recomandate de 60x50x30 cm), într-un termen de 24 ore, maxim 48 ore, folosind soluția de transport rutier.

PROGRAM LIVRĂRI

  • LUNI – VINERI: 9:00 – 17:00

SERVICII SUPLIMENTARE

Servicii gratuite, pentru toți clienții FAN Courier:

  • monitorizarea online a expediției în aplicația Courier Manager și www.fancourier.md, sau prin apel la Call Centrul FAN Courier;
  • aplicația Courier Manager, tipărirea de AWB-uri și evidența expedierilor cu FAN Courier; astfel, clientul beneficiază de timp redus de predare-primire a expedierilor către curier, poate vizualiza atestarea livrării de către destinatar în documentul de transport și are informații despre status-urile intermediare;
  • plata la desținatie a valorii expediției (serviciul Ramburs);
  • două încercări de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă;
  • contactarea telefonică a destinatarului înainte de livrare;
  • depozitarea expedierilor cu adrese greșite sau cu alte statusuri timp de maxim 5 zile calendaristice, în vederea returnării;
  • emiterea unei facturi bilunare, Courier Manager oferind detalii despre expedierile din perioada respectivă;
  • vizualizarea facturilor bilunare, a doua zi după emiterea acestora;
  • aplicația Courier Manager: fiecare utilizator are posibilitatea de a-și crea propria bază de date cu parteneri spre care există expedieri frecvente, prin configurare individuală sau prin import dintr-o bază de date proprie;
  • prioritate la colectare și livrare în perioadele aglomerate;
  • integrare API dintre Courier Manager și platforma magazinului online.

DESPĂGUBIRI

FAN Courier răspunde în cazul deteriorării totale sau a dispariţiei a conținutului expediției pe timpul transportului a coletelor sau plicurilor, urmând să plătească despăgubiri după cum urmează:

  • în mărimea valorii declarate – pentru o trimitere care face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată;
  • în mărimea valorii declarate – pentru o trimitere care face obiectul serviciului de trimitere contra ramburs, până la momentul livrării la destinatar;
  • în mărimea valorii rambursului – pentru o trimitere poştală care face obiectul serviciului de trimitere contra ramburs, după livrarea acesteia destinatarului, dacă FAN Courier a omis încasarea rambursului de la destinatar;
  • în mărimea sumei ce constituie 5 tarife – pentru un colet care nu face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată, indiferent de greutate.

FAN Courier răspunde în cazul pierderii, deteriorării sau distrugerii parţiale a conținutului expediției pe timpul transportului a coletelor sau plicurilor, urmând să plătească despăgubiri după cum urmează:

  • în mărimea valorii declarate pentru partea lipsă sau pentru partea deteriorată, înscrisă de expeditor în nota de inventar – pentru o trimitere care face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată;
  • în mărimea cotei-părţi corespunzătoare greutăţii lipsă din valoarea declarată – pentru o trimitere depusă fără notă de inventar, care face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată;
  • în mărimea cotei-părţi din suma ce constituie 5 tarife, stabilită în raport cu greutatea lipsă sau cu greutatea conţinutului deteriorat – pentru un colet care nu face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată.

ACOPERIRE

  • Serviciul este disponibil în Republica Moldova.
  • Vezi aria de acoperire FAN (lista localităților pentru care nu se percep km suplimentari).

GREUTATE ȘI DIMENSIUNI

  • Greutatea maximă admisă per colet este de 30 kg, iar dimensiunile trebuie să se încadreze în următoarele limite: Lungime 60 cm / Lățime 50 cm / Înălțime 30 cm;
  • Greutatea ce se va lua în calcul va fi cea mai mare dintre greutatea fizică și cea volumetrică, care se calculează astfel: Lungime (cm) x Lățime (cm) x Înălțime (cm) / 6000;
Opțiuni disponibile:

LIVRARE ÎN ACEEAȘI ZI

LIVRARE SÂMBĂTA

RETUR DOCUMENTE

NR. SERVICIU TARIF (MDL)
LOCAL (oraș – oraș) NAȚIONAL
1. Plic 45 60
2. Colet - 1kg 50 72
3. Colet - kg adițional 4 6

FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare, cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  • Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  • Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  • Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare.