feedback

alertă

Din cauza condițiilor meteo nefavorabile vom înregistra întârzieri în livrarea expedițiilor preluate și livrate în Republica Moldova.

Live

FAN Courier și MDelivery livrează ce contează

22 iulie 2022

Suntem alături de unul dintre cele mai așteptate servicii electronice guvernamentale pentru persoane fizice și juridice – MDelivery.

Serviciul electronic guvernamental de livrare, creat de Agenția de Guvernare Electronică, s-a lansat în testare la începutul lunii iulie, în cinci Centre multifuncționale ale Agenției Servicii Publice care participă în pilotare.

Astăzi, FAN Courier oferă oportunitatea livrării în orice locație din Republica Moldova a pașapoartelor și altor documente solicitate de cetățeni și antreprenori (ex. extrase din Registrul de stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali) la Centrele multifuncționale din Criuleni, Bălți, Leova, Telenești și CMF nr. 2 din mun. Chișinău. În cel mai scurt timp, FAN Courier va fi conectat pentru ridicări de expediții din toate Centrele multifuncționale la nivel național, oferind livrare și pentru cetățenii aflați peste hotare.

Din momentul emiterii de către autoritate a actului comandat, FAN Courier va asigura livrarea către destinatar după cum urmează:

Avantajele utilizării platformei MDelivery și a serviciilor de livrare oferite de FAN Courier:
– livrare în regim de la ușă la ușă, respectiv reducerea vizitelor la ghișeu de la 2 la una;
– scutirea de deplasări multiple în țară pentru cetățenii din diaspora;
– acces securitizat al persoanelor fizice și juridice la serviciile de livrare – plicul se va oferi exclusiv în baza unui document justificativ;
– evitarea aglomerației la ghișeu și reducerea contactelor directe;
– reducerea birocrației și a timpului de așteptare;
– eliminarea rândurilor la solicitare și la ridicare a serviciilor publice;
– îmbunătățirea experienței de interacțiune cu statul prin intermediul tehnologiei;
– mai multă accesibilitate și comoditate pentru persoanele fizice și juridice, inclusiv pentru cele cu posibilități motorice reduse;
– achitarerea electronică prin MPay sau terminal de plată, inclusiv a serviciului de livrare;
– reducerea costurilor de interacțiune dintre prestator de servicii publice – furnizor de servicii publice – beneficiari;
– sporirea nivelului de transparență a serviciilor publice și urmărirea online a trasabilității serviciului solicitat (etapa la care se află documentul), etc.