feedback

alertă

Din cauza volumului mare de colete, livrarea comenzilor provenite din Asia poate suferi întârzieri.

Live

FAN Courier, acum și în Republica Moldova

06 februarie 2022

✓ FAN Courier este prima companie de curierat românească ce se extinde peste Prut;
✓ Investiția inițială în dezvoltarea rețelei se va ridica la 3 milioane de euro.

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, extinde operațiunile în Republica Moldova, ca parte a strategiei de dezvoltare în Europa Centrală și de Est, prin care oferă clienților acces la servicii profesionale de curierat și magazinelor online posibilitatea de a-și extinde piețele de livrare. Lansată la jumătatea lunii noiembrie 2021, rețeaua FAN Moldova a început deja înrolarea primilor clienți și parteneri.

”Lansarea FAN Moldova face parte din strategia de dezvoltare pe termen lung a FAN Courier în Europa. Republica Moldova este prima țară din Europa de Est unde ne extindem cu operațiuni proprii, alegând să operăm în mod direct de data aceasta, față de alte țări unde operăm prin parteneri. În Moldova, suntem prima companie românească ce oferă servicii de curierat domestic, astfel că putem vorbi de un nou pionierat, de data aceasta extern, la 23 de ani de la fondarea FAN Courier”, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.

FAN Courier este prima companie românească de profil care oferă servicii de curierat în Republica Moldova. Investiția inițială de 500.000 de euro a fost alocată pentru a crea infrastructura de bază, bugetul total alocat pieței din Republica Moldova fiind de 3 milioane de euro.

”Rețeaua este deja operațională, am trecut de faza de implementare și testare a proceselor și soluțiilor și am demarat înrolarea primilor clienți. Date fiind similitudinile între cele două piețe, vom oferi serviciul standard din România <> urmând ca, pe parcursul anului 2022, să introducem alte două servicii din ce în ce mai solicitate și în România – Collect Point și Lockere. Sunt servicii care oferă clienților posibilitatea de a trimite expediții și în afara programului de lucru al angajaților și de a ridica trimiterile independent de curier. Dezvoltarea va fi una graduală, începem cu 8 filiale, aproximativ 30 de mașini și 40 de angajați însă, ca și în România, vom lucra cu o structură mixtă – angajați și subcontractori. Pe măsură ce va crește cererea, vom dezvolta și echipa”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al FAN Courier.

Serviciile de curierat FAN sunt disponibile pe întreg teritoriul Republicii Moldova, iar livrările se vor face în intervalul standard valabil și pe piața locală: 24 de ore. ”Ne așteptăm ca cererea să se dubleze de la o lună la alta dată fiind noutatea serviciului, dar și popularitatea de care se bucură brandul FAN Courier”, a adăugat Cornel Morcov, CCO FAN Courier.

Activitatea pe piața din Republica Moldova este gestionată de către Luigi Vendrami, Director General FAN Courier Moldova, un profesionist cu experiență în industrie, care a condus în ultimii ani operațiunile din România ale unei companii multinaționale de curierat.

FAN Courier estimează că, în contextul exploziei pieței e-commerce, deschiderea operațiunilor din Republica Moldova va susține, pe lângă activitatea de curierat, și dezvoltarea altor business-uri, atât din România cât și din Republica Moldova.