feedback

alertă

Din cauza volumului mare de colete, livrarea comenzilor provenite din Asia poate suferi întârzieri.

Live

Întrebări frecvente

1. Cum pot vizualiza facturile în cadrul aplicației Courier Manager?

Poți vizualiza facturile în cabinetul tău personal din aplicația Courier Manager, subdiviziunea ”Facturi”, în cazul în care ai încheiat Contract de prestări servicii cu FAN Courier.

2. Pe consola Facturi din cadrul aplicației Courier Manager, pot vizualiza valoarea facturilor neachitate?

Poți vizualiza facturile neachitate în cabinetul tău personal din aplicația Courier Manager, subdiviziunea ”Facturi”, în cazul în care ai încheiat Contract de prestări servicii cu FAN Courier.

3. Pot achita facturile numerar la curier?

Serviciile de livrare (transport) se achită doar în baza facturilor emise pe numele companiei (client expeditor) care are încheiat Contrat de prestări servicii cu FAN Courier, respectiv prin virement bancar. Doar Rambursul pentru expediția livrată clientului destinatar se achită în numerar la momentul livrării.

4. Am contract cu FAN Courier și doresc să obțin mai multe informații cu privire la data emiterii facturilor. Cum procedez?

De regulă, facturile se emit bilunar, pe data de 14 și 30/31 a lunii respective. Toate detaliile cu privire la data emiterii și tipul facturării agreat (Lunar/Bilunar) sunt specificate în Contractul de prestări servicii încheiat cu FAN Courier. Dacă totuși mai ai întrebări, nu ezita: customer@fancourier.md.

5. Doresc să modific adresa de e-mail pe care se transmit facturile online. Cui mă adresez?

Pentru a modifica adresa de livrare a facturilor, transmite solicitarea pe customer@fancourier.md.

6. Pot primi pe email confirmarea de primire pentru una sau mai multe expediții?

Desigur. Trimite-ne solicitarea ta însoțită de numărul sau numerele de AWB pentru care dorești confirmarea pe adresa customer@fancourier.md și îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. Totodată, confirmarea de primire poate fi accesată prin aplicația Courier Manager, în cazul deținerii Contractului de prestări servicii încheiat cu FAN Courier.

7. Doresc să modific adresa de livrare, pot primi expediția tot astăzi?

Adresa de livrare poate fi modificată prin solicitare la customer@fancourier.md, însă redirecționarea către o adresă nouă înseamnă practic o altă livrare, cu termen mediu de 24 de ore. Așadar, o expediție redirecționată nu se livrează în aceeași zi.

8. Am cumpărat ceva de pe internet, însă produsul pe care l-am primit nu corespunde cu ce am comandat. Cum procedez?

FAN Courier preia coletul care conține bunul procurat de pe internet de la clientul expeditor (magazin) și îl predă clientului destinatar în mod sigilat. Conținutul nu cade în sarcina noastră, FAN Courier fiind responsabil doar cu transportul comenzii. Dacă există neconcordanțe între ce s-a comandat și ce s-a primit, îți recomandăm să iei legătura cu magazinul de unde ai cumpărat produsul respectiv.

9. Am făcut o comandă la un magazin online, am primit un număr de AWB, dar acesta nu apare în sistemul dvs, de ce?

Coletul tău nu a fost încă preluat de curier, AWB-ul neregâsindu-se în baza de date pentru că nu a fost scanat încă. Expediția urmează să apară în sistem de îndată ce coletul va fi preluat de FAN Courier de la clientul expeditor.

10. Am făcut o comanda pe internet, însă doresc să verific conținutul coletului înainte să îl plătesc pentru a mă asigura că este ceea ce am comandat, se poate?

Așa cum explicam și mai sus, preluăm și predăm coletul sigilat – deschiderea și verificarea coletului înainte de confirmare și implicit de plata rambursului nu este permisă. Poți deschide coletul după plecarea curierului.

11. În cât timp primesc banii pentru expedițiile cu Ramburs de Cont Colector?

Rambursul va fi virat în contul tău în maxim 2 zile lucrătoare de la data livrării expediției.

12. Cum trebuie să îmi ambalez coletul? Îmi puneți la dispoziție ambalajul?

Pentru ca expediția ta să fie protejată corespunzător pe toată durata transportului, este foarte important ca modalitățile de ambalare recomandate să fie respectate (vezi aici). În plus, în scurt timp, îți vom pune la dispoziție cutii de carton pe care le vei putea achiziționa din orice agenție (sediu fix) FAN Courier.

13. Care este ora maximă la care pot înregistra o comandă în aplicația Courier Manager?

Comenzile pot fi înregistrate în sistem în regim 24/7. Vor fi preluate în aceeași zi, expedițiile înregistrate în sistem până la 15:00 și pregătite în momentul preluării de către curier în intervalul de ridicări a expedițiilor (15:00 – 17:00). Orice comandă înregistrată după 15:00 va fi ridicată în ziua următoare.